.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
مراقب اسکایپ هم باید بود


اگر به تازگی یک گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و یا آی‌پد خریده‌اید، شاید با سرویس اسکایپ مواجه شده باشید. اسکایپ سرویسی است که همچون دیگر مسنجر‌ها به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق وب‌کم و میکروفون با دیگر کاربران تماس صوتی و تصویری برقرار نماید. تماس تلفنی داخلی در بین کاربران اسکایپ رایگان است ولی اگر کاربر بخواهد تماس خارج از سرویس برقرار نماید یعنی بخواهد با یک خط ثابت و یا موبایل صحبت کند، آن‌گاه هزینه مکالمات او بر اساس مکالمات خارجی محاسبه خواهد شد.

این امکانات به اضافه امکانات خاص اسکایپ هم‌چون انتقال فایل و ویدیو کنفرانس باعث شده است که بسیاری از کاربران به سمت اسکایپ گرایش پیدا کرده‌اند. اما پیش از استفاده از هر امکاناتی در دنیای آی‌تی بهتر است در مورد آن تحقیقات مفصّلی انجام دهیم و سپس از آن بهره بریم؛ زیرا گاهی این نا‌آگاهی‌ها باعث می‌شود که در دام‌هایی گرفتار شویم که بیرون آمدن از آن برایمان بسیار گران تمام شود.
اگر به هر یک از سایت‌های امنیت آی‌تی سری بزنید و کمی در مورد این نرم‌افزار کاربردی در ویکی‌پدیا و سایر منابع جستجو کنید خواهید دید که بسیاری از مدیران شبکه‌های اینترنتی در سراسر دنیا اجازه نمی‌دهند که شرکت‌ها، ارگان‌های دولتی‌، شبکه‌های خانگی و حتی محیط‌های آموزشی از این نرم‌افزار کاربردی استفاده نمایند زیرا از این نکته نگران هستند که اسکایپ علاوه بر استفاده بیش از حد مجاز از پهنای باند، مشکلات امنیتی‌ای نیز برای آن‌ها به وجود آورند.

در ادامه شواهدی را برای شما ارائه خواهیم کرد که دلایل این نگرانی‌ها را برای شما خوانندگان محترم روشن‌تر خواهد نمود:

 



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و خطر هک شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 229
احتمالا هک خواهید شد

 

امسال شما احتمالا هک خواهید شد... و شاید با سالی سخت و طاقت فرسا برای امنیت کامپیوتر (چه به عنوان کاربر خانگی یا به عنوان کاربر تجاری) روبرو خواهید بود.


هفته گذشته یکی از مقالات Network World به موضوع امنیت بسیار پایین روترهای خانگی تعلق داشت.در این مقاله از گزارش یک شرکت مشاوره امنیتی مستقل یاد شده که نشان می دهد نام های بزرگ بازار چون بلکین، لینک سیس، نتگر، ورایزون و دی لینک همگی دچار مشکل هستند. گزارش با این نتیجه گیری به پایان می رسد: همه روترهایی که آنها تست کردند، به راحتی قابل هک شدن بودند.



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و خطر هک شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 227

بزرگترین افشاگری‌ برنامه‌های جاسوسی!!

 



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و خطر هک شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 220

 محققان در یک برنامه مشهور دانلود تحت ویندوز یعنی Orbit Downloader، یک کد حمله انکار سرویس توزیع شده (DDoS) یافته‌اند که از راه دور به‌روزرسانی می‌شود.

به گزارش ایسنا، این دانلود کننده مشهور حاوی یک برنامه DDoS است که بی صدا توسط وب‌سرورهای این شرکت برای هدایت حملات کنترل می‌شوند.

به نظر می‌رسد که این تابع انکار سرویس توزیع شده مدتی است که در این برنامه وجود دارد. زمانی که برنامه orbitdm.exe اجرا می‌شود، مجموعه‌ای از ارتباطات را با سرورهایی در orbitdownloader.com برقرار می‌کند که در نتیجه، سیستم کلاینت به آرامی و از طریق HTTP، یک فایل Win32 PE DLL و یک فایل پیکربندی حاوی فهرستی از URLها و یک آدرس IP تصادفی به ازای هر URL را دانلود می‌کند.

این برنامه و این فهرست برای هدایت یک حمله SYN flood یا موجی از درخواست‌های ارتباط HTTP بر روی پورت 80 و موجی از Datagramهای UDP برروی پورت 53 مورد استفاده قرار می‌گیرند. آدرس IP که در فایل پیکربندی به همراه URL قرار دارد، به عنوان آدرس منبع برای حمله استفاده می‌شود.

تست‌های ESET حدود 12 نسخه از فایل DLL مشاهده کرده‌اند و محتویات فایل پیکربندی نیز اغلب تغییر کرده است. این نشان می‌دهد که شبکه انکار سرویس توزیع شده کاربران Orbit Downloader به‌طور فعال مدیریت می‌شود.

ESET از کشف چنین حمله‌ای در چنین برنامه شناخته شده‌ای اظهار تعجب کرده است. این احتمال بعیدی است که وب‌سایت این شرکت توسط یک مهاجم بیرونی مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد.

بنا بر اعلام مرکز ماهر، (مركز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای كشور) نسخه آسیب‌پذیر این نرم‌افزار (4.1.1.18) همچنان برروی سایت این شرکت وجود دارد و URLهای مورد استفاده برای دانلود کد حمله نیز همچنان فعال هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و خطر هک شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 261
ن : سجاد نصیری
ت :
.

1. انتقال وجه بین بانکی فعال است
 
شما با دراختیار داشتن کارت های بانکی می توانید از هریک از خودپردازهای عضو شتاب به حساب بانک ثالث وجه واریز کنید.
 
پس برای انتقال وجه دنبال خود پرداز بانک مبدا و مقصد نگردید. با اینکه این سرویس مدت هاست راه اندازی شده اما خیلی ها از این امکان مطلع نیستند!
 



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و خطر هک شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 184



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و خطر هک شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 194

ما دیگران را فقط تا آن قسمت از جاده که خود پیموده‌ایم می‌توانیم هدایت کنیم. اسکات پک

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ سخنان بزرگان،جملات قصار ♦♦♦♦♦♦♦♦

 

کسی داناست که می داند هیچ نمی داند. ضرب المثل فلسطینی

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ سخنان بزرگان،جملات قصار ♦♦♦♦♦♦♦♦

 

سعادت دیگران ، بخشی مهم از خوشبختی ماست. رنان



:: موضوعات مرتبط: جملات زیبا و آموزنده , ,
:: بازدید از این مطلب : 253
چند راه برای محافظت از خود در برابر شنود اینترنتی

بعد از افشاء و انتشار خبر شنود و استراق سمع سازمان های امنیتی آمریکا از شهروندان خود، شاید شما هم نگران شده و به فکر افتاده باشید. بدون شک راه هایی برای محافظت از حریم خصوصی خود و مقابله با شنود اینترنتی وجود دارد. ولی باید دید که آیا این کارها ارزش وقت و محدودیت هایی را که ایجاد می کنند، دارند ؟

روش هایی که در اینجا پیشنهاد شده اند، همگی قابل انجام هستند ولی نیاز به صرف وقت و کمی پشتکار دارند تا واقعاً اجرایی شده و به طور مستمر ادامه پیدا کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و خطر هک شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 215

مشکلات اینترنت اکسپلورر 9 چیست؟

 

عیب یابی مرورگرهای وب، معمولا شامل مسائل مربوط به نصب ، عملکرد طبیعی برنامه و یا سازگاری با سیستم است. درمتن زیر نگاهی می اندازیم به مسائلی که در حال حاضر به تازگی در مورد مرورگر Internet Explorer 9 منتشر شده است.

آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر 9(IE9)، در مارس 2011 منتشر شد. این نسخه اولین مرورگر وب بود که توسط مایکروسافت منتشر شد، دانلود مستقل این برنامه و بروز رسانی آن به سیستم عامل جدید ویندوز ربطی ندارد. طراحی و عملکرد سریعتر و بهتر رابط کاربر(UI) با قدرت پردازش متفکرانه، مانند وجود سایت ، ترکیب آدرس ، نوار جستجو ،تواناییtabbing ، تنها برخی از نکات قابل توجه دراین مجموعه است که از ویژگی های این مرورگر وب به شمار می آید. اما هیچ چیز کامل نیست. مثلا در اینترنت اکسپلورر 8(IE8 ) مسائل و خصوصیات خاصی وجود دارد که باعث می شود دراینترنت اکسپلورر 9، فهرستی از برخی مشکلات وجود داشته باشد و اقداماتی برای حل و فصل این مسائل ارائه شده است.

ادامه مطلب: مشکلات اینترنت اکسپلورر 9 چیست؟

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 265
 

مشکل تایپ فارسی در نوار آدرس فایرفاکس

 

 

در صورتی که با مرورگر فایرفاکس زیاد سروکار دارید،‌ حتماً‌ به این مشکل برخورده‌اید که هنگامی که قصد دارید تا آدرس سایتی را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید به این دلیل که از قبل زبان کیبورد ویندوز بر روی فارسی قرار گرفته است،‌ آدرس سایت اشتباهاً به زبان فارسی تایپ می‌شود و ناچارید عبارت اشتباه را پاک نموده، زبان کیبورد را به انگلیسی تغیر دهید و مجدد آدرس صحیح را وارد کنید. 
این مشکل چه برای کاربران حرفه ای که تند تایپ می‌کنند و چه برای کاربران مبتدی که به هنگام تایپ به صفحه کلید نگاه می‌کنند پیش می‌آید. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی بپردازیم که دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید، به طوری که هر آنچه از این پس در نوار آدرس فایرفاکس وارد می‌کنید،‌ به طور اتوماتیک انگلیسی تایپ شود.

ادامه مطلب: مشکل تایپ فارسی در نوار آدرس فایرفاکس


:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 308

آموزش امنیت

 

روش های برقراری امنیت رمز عبور

 

8 نکته مهم برای امنیت بیشتر رمز عبور

 معمولا اکثر کسانی که از کامپیوتر استفاده می کنند، رمز عبورهای خیلی ساده را انتخاب می کنند. به نظر من این یک نوع سهل انگاری است. چون رمز عبورهای خیلی ساده و خیلی معمولی در مدت زمان چند ثانیه هک می شوند. اطلاعات شخصیتان مثل شماره حساب بانکی و یا شماره کارت اعتباریتان در اختیار هکرها قرار می گیرد و به راحتی می توانند با کارت اعتباریتان خرید کنند و یا از حسابتان پول برداشت کنند.

 

ادامه مطلب: روش های برقراری امنیت رمز عبور


:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 208

۷ مرحله بالا بردن امنیت شبکه‌های Wi – Fi

 

 ۷ مرحله بالا بردن امنیت شبکه‌های Wi – Fi

منظور از شبکه‌های Wi – Fi،‌‌ همان شبکه‌های Wireless یا بی‌سیم می‌باشد. شبکه‌های بی‌سیم این اجازه را به شما می‌دهند تا رایانه‌های شخصی، لپ تاپ‌ها و دستگاه‌های دیگرتان، با استفاده از سیگنال‌های رادیویی برد کوتاه، با یکدیگر در «ارتباط» باشند. با این حال، برای اینکه بتوانید یک شبکه بی‌سیم امن داشته باشید، باید یک سری تغییرات در سیستم ایجاد کرده و بعد یک بار دستگاه را خاموش روشن نمایید.

هر دستگاهی که در محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما وجود داشته باشند، اگر فرکانس آن دستگاه، با محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما یکی باشد، می‌تواند از امکانات شبکه بی‌سیم شما استفاده نماید. این صحبت به این معنی است که هر کسی با یک کامپیو‌تر و یا لپ تاپ بدون سیم، در طیف وسیعی از شبکه‌های بی‌سیم قرار بگیرد و قادر به اتصال به آن شبکه باشد. مگر اینکه شما اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از سوء استفاده دستگاههای دیگری که در محدودهٔ سیگنال‌های انتقال رادیویی برد کوتاه شما قرار دارند را انجام داده باشید.

ادامه مطلب: ۷ مرحله بالا بردن امنیت شبکه‌های Wi – Fi



:: موضوعات مرتبط: اینترنت و خطر هک شدن , ,
:: بازدید از این مطلب : 202

وب 3 چیست؟

 

وب ۱ بسیار محدود و ساده‌ بود و تنها تعدادی نسبتاً اندک از مؤسّسات گوناگون، دانشگاه‌ها، مراکز تبلیغاتی و غیره به ایجاد مطلب و محتوا بر روی آن مبادرت می‌نمودند. این در حالی بود که کاربران در وب ۱ تنها امکان دسترسی به اطّلاعات موجود و استفاده از آن‌ها را داشتند و نه توان ایجاد و یا تغییر آن را . اما در وب ۲ کاربران قادرند خود به ایجاد و خلق محتوا اقدام نمایند، آن را ساماندهی و تنظیم کنند، دیگران را در اطّلاعات و داشته‌های خود شریک و سهیم سازند و یا به انتقاد و تغییر آن بپردازند.

ما در این مقاله سعی می کنیم به توضیحاتی درباره ی وب 3 بپردازیم و برای شما توضیح دهیم که کلا وب 3 چیست و به چه دردی می خورد؟
وب 3 شکل جدیدی از وب است که امروز می بینیم که می تواند جانشینی برای وب 2 باشد . ساختن شکل کنونی وب با علاقمندی بیشتر و کاربرد راحت تر برای کاربران، نقش اصلی وب 3 است. بسیاری از متخصصان معتقدند که وب 3 تنها یک حقه ی بازاریابی برای جذب کردن خریداران در آینده است. وب 3 مجموعه ای از استانداردها است که وب را روی یک پایگاه داده ی بزرگ می گرداند. حالا سوالی که در این بحث وجود دارد این است که آیا وب 3 می توانست یک جایگزین خوب برای وب 2 باشد؟

وب 3 یعنی Semantic Web این عبارت را Tim Berners- Lee یعنی همان کسی که سنگ بنای وب را گذاشت مطرح کرده. Semantic Web جایی است که ماشین‌ها صفحات وب را همانگونه که ما می‌خوانیم می‌خوانند و موتورهای جستجو می‌توانند بهتر درون وب کاوش کرده و نتایج دقیق‌تری ارائه کنند.



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 212

 9.ویژگی که یک وب سایت نباید داشته باشد

 

 وقتی که می خواهید یک وب سایت را راه اندازی کنید، نباید از هیچ چیزی در آن کم بگذارید. اما اکثر اوقات خیلی کم به آن چیزی که نباید در وب سایت باشد، توجه می شود. این مسأله می تواند بر عملکرد سایت تأثیر منفی داشته باشد، چون یک برنامه ریزی ضعیف و نادرست ممکن است باعث از دست دادن شغل، مسائل امنیتی، ترافیک کم و مشکلات دیگر شود که البته این مشکلات قابل پیشگیری هستند.

 1- گذاشتن عکس خود در صفحه ی اصلی

ممکن است عکس شما نوعی خوشامدگویی به بازدیدکنندگان سایتتان باشد، اما کارشناسان معتقدند که این عکس، بازدید از سایتتان را کم می کند. یکی از کارشناسان موفقیت و عملکرد معتقد است که: دیدن عکس شما در سایت، مانند ملاقات یک شخص جدید است، و به جای پرداختن به مسائل بازدیدکنندگان، مثل این است که به آن ها بگویید: " من چقدر در عکس، عالی هستم." وب سایتتان باید به طور کامل برای بازدیدکنندگان باشد نه برای شما. قبل از هر چیزی شما باید آن ها را به سایت علاقمند کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 217
 

 چگونه به وسیله ی Outlook ایمیل های Yahoo را چک کنیم؟

یاهو سرویس های Pop3 ایمیل های خود را برای کاربران رایگان غیر فعال کرده است و برای این که از این سرویس استفاده کنیم باید پول پرداخت کنیم، ولی این به این معنی نیست که نمی توانیم از این سرویس به طور رایگان استفاده کنیم. ما می توانیم برنامه ی Yahoo Pops را نصب کنیم و به راحتی نامه های خودمان را به وسیله ی Outlook بفرستیم و دریافت کنیم.
در این مقاله من به شما می گویم که چگونه ایمیل های Yahoo خود را به وسیله ی برنامه های Outlook و Outlook Express دریافت کنیم.

  اول برنامه ی Yahoo Pops را از www.ypopsemail.com دانلود کنید و برنامه را نصب کنید و بعد Outlook را باز کنید و تنظیمات را مرحله به مرحله انجام دهید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش تخصصی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 247

ترفند های ویندوز 7

 

 1.آیکون نوار وظیفه

برای باز کردن برنامه توسط میانبر،کلید ویندوز را نگه داشته و عدد مربوط به آیکون برنامه را فشار دهید.به عنوان مثال، اگر IE آیکون اول باشد، کلید ویندوز به اضافه عدد 1 را برای باز کردن اینترنت اکسپلورر فشار دهید.

 2. انتقال آیتم های موجود در نوار وظیفه

 شاید این ویژگی در ویندوز ویستا موجود بود، اما از ویژگی های جدید در ویندوز 7 می باشد.

 3.رابط جدید Paint و Wordpad

 با قلم های طراحی بیشتری نقاشی کنید،همچنین هر دو برنامه گزینه جدید Save As را دارند.با این حال، شما نمی توانید همزمان بیش از یک داده یا تصویر باز کنید.

 4. ابزار پشتیبانی برای اعضای خانواده  یا دوستان خیلی دور

 

 Start را انتخاب کرده و برای باز کردن Problem Steps Recorder (ضبط کننده گام به گام مشکلات)، PSR را تایپ کنید.این ابزار می تواند برآنچه که شخص انجام می دهد نظارت کند.هنگامی که ابزار خاموش می شود،همه چیز به فرمت MHTML ثبت خواهد شد و برای اینکه راحت تر ایمیل شود بصورت فشرده ذخیره می شود.

 

 

سی می شوند ایجاد می شود، c: Windows Performance WinSAT DataStore

Windows System Assessment Tool Full ( WinSAT ) (ارزیابی همه ابزارهای سیستمی ویندوز) را نمایش می دهد.

 


:: موضوعات مرتبط: آموزش تخصصی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 246

علت نا مرتب بودن حروف الفبا در صفحه کلید

 

 علت نا مرتب بودن حروف الفبا در صفحه کلید

سوال بسیار رایجی که برای اکثرکاربران مطرح می شود این است که  "چرا کلید های صفحه کلید به ترتیب حروف الفبا نیست ؟" فکر می کنید پاسخ این سوال چیست؟ از طریق این مقاله می توانید جواب این سوال را پیدا کنید!

 

اگر شما مدتی از یک کامپیوتر استفاده کرده باشید ، قطعا متوجه این واقعیت شده اید که طرح بندی صفحه کلید کامپیوتر و نوع کلمات آن مطابق با ترتیب حروف الفبای زبان انگلیسی نیست.  پیدا کردن یک منطق برای چنین آرایش حروف در صفحه کلید دشوار است ، این طور نیست؟

شما برای استفاده از حرف باید جای آن حرف مورد نظر را روی صفحه کلید پیدا کنید!

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 266

آموزش تعویض تونر کارتریج در پرینتر لیزری

 

زمانی که متوجه شدید صفحات چاپ شده توسط چاپگر لیزری دارای رگه هایی در سراسر صفحه  شده اند، باید متوجه شوید ممکن است زمان جایگزینی تونر کارتریج فرا رسیده باشد.

در این مقاله ما به شما می گوییم چگونه تونر کارتریج پرینتر لیزری خود را عوض کنید.

 زمانی که شما می خواهید از صفحات یک گزارش در کمتر از ده دقیقه چاپ بگیرید ، ناگهان می بینید تمام صفحاتی که در حال چاپ هستند یا به طور کامل سیاه شده اند یا فقط تصویری مه آلود از صفحات به دستتان رسیده است. خب ، اگر با این مشکل مواجه شدید ، می توانید مطمئن باشید که وقت آن رسیده است که تونر کارتریج چاپگر خود را عوض نمایید. بیشتر مردم نمی دانند اما روند تعویض تونر کارتریج بسیار ساده است.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش تخصصی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 471

پنج نکته جالب برای کیبورد

 

در این مقاله میخواهیم به برخی از ترفند های جالب کیبورد بپردازیم که از آنها میتوانید در ویندوز خود استفاده کنید ، یکی از مزیت های این ترفند ها سرعت بخشیدن به انجام کار های روزمره در ویندوز هست که میتواند برای کاربران مبتدی و حرفه ای مفید باشد.

اکثر کاربران ویندوز حداکثر با ۲ یا ۳ ترفند کوچک ویندوز آشنایی دارند و آنها را هم به وسیله تجربیات خود یاد گرفته اند. ولی ما در این مقاله میخواهیم تجربیاتی را که در مورد ترفند های کیبورد داریم بین دیگر کاربران به اشتراک بگذاریم.

ترفند های کیبورد به چندین دسته تقسیم میشوند که ما آنها را برای شما جدا جدا مینویسیم. یکی از دسته های این ترفند ها ترفند تایپ هست که در پایین توضیح می دهیم



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 252
 

کلیدهای میانبر ویندوز

 

این ترفند ها بیشتر برای سرعت بخشیدن به انجام کار ها است به طور مثال اگر می خواهید قسمت جستجوی ویندوز را باز کنید میتوانید به یک یا ۲ کلید آنرا به سرعت اجرا کنید که در غیر اینصورت باید با چندین کلیک به پنجره مورد نظر بروید و جستجو گر را انتخاب کنید.

- معروف ترین و ساده ترین ترفند ها کلید F1 هست که با فشار دادن این کلیک شما به قسمت Help ویندوز منتقل میشود.

- یکی  از بیشترین  کلیک های که شما در ویندوز انجام می دهید برای رسیدن به آدرس بار هست ، به طور مثال اگر می خواهید  آدرس یک سایت  را تایپ کنید اول باید   ماوس را روی قسمت  آدرس بار بیاورید و آدرس  مورد  نظر خود  را تایپ  کنید. ولی برای  سریع تر کردن  این کار میتوانید از کلید های میانبر Alt+D استفاده کنید  که پس از فشار دادن آن شما سریع به آدرس بار منتقل میشوید و میتوانید آدرس مورد نظر خود را به سرعت تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

- برای نمایش کامل دسکتاپ میتوانید از کلید های WinKey+D استفاده کنید این کلید ها در مواقعی استفاده می شود که پنجره های زیادی روی ویندوز شما باز هستند.



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 257

آموزش نحوه کار کردن با فایل Win RAR

 

آموزش  winrar

آموزش Win RAR

آموزش نحوه کار کردن با فایل Win RAR

گاهی از اوقات به یک مشکلی در برنامه های کامپیوتری برمی خوریم که فکر می کنیم حل کردنش کار بسیار سختی است ولی در صورتی که آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست می شود با دو تا سوال از دیگران یا گشتن تو سایت های معتبر هم جواب را پیدا کرد و هم مشکل را حل کرد. حالا ما هم قصد داریم به صورت خیلی ساده برای شما طریقه ی نصب و استفاده از یکی از برنامه های آسان و پرکاربرد را آموزش دهیم.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 273

درس اول آموزش کامپیوتر مقدماتی

 

آشنایی با کامپیوترها:

کامپیوتر وسیله ای الکترونیکی است که اطلاعات و یا داده را ویرایش می کند و این توانایی را دارد که داده ها را ذخیره، بازیافت و پردازش کند. از کامپیوتر می توان برای تایپ یک سند و فرستادن ایمیل و یا جستجو در اینترنت استفاده کرد. همچنین  می توانید از آن برای محاسبات و حسابداری و مدیریت داده ها و حتی بازی کردن و یا کارهای دیگر استفاده نمائید.

کار با کامپیوتر: 
برای شروع کار با کامپیوتر، شاید ذخیره سازی اطلاعات بسیار اسرارآمیز به نظر می رسد. تمام مدل های کامپیوتر دارای  دو بخش اصلی هستند : 
سخت افزار چیست ؟
هر بخش از کامیپوترکه توسط شما قابل مشاهده و قابل لمس کردن باشد را گویند.
مثل مادر بورد  و مانیتور و یا کیبورد (صفحه کلید) و ....

ادامه مطلب: درس اول آموزش کامپیوتر مقدماتی



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 302

نرم افزار Open Source (منبع باز) چیست ؟

 

وقتی ما نرم افزاری را می خریم و یا آن را دانلود می کنیم ، به طور معمول نسخه ای از نرم افزار را در دست خواهیم داشت که برای استفاده آماده است. کد نرم افزار در آن وارد شده است و به همین دلیل کدهای داخلی نرم افزار برای کاربر قابل مشاهده نیست. به عبارت دیگر ، کد منبع در دسترس کاربر نمی باشد. بنابراین ، انجام هر گونه تغییرات در نرم افزار های کامپیوتری به طور معمول غیر ممکن است. این یک مزیت به حساب می آید که توسط اکثر تولید کنندگان تجاری نرم افزار، برای جلوگیری از کپی و دستکاری در نرم افزار ، مورد استفاده قرار می گیرد.

کامپایل کدی است که کمک می کند تا اطلاعات به کد منبع برگردد و شانس کپی از نرم افزار را کاهش می دهد. این روش به عنوان تضمینی است که تولید کنندگان را  قادر می سازد ، تولید محصولات خود را افزایش داده و در نسخه های بعدی محصول شان را با کیفیت بهتری به بازار ارائه کنند. با این حال ، یک نرم افزار منبع باز ، درست بر خلاف این است. نمونه های مختلف از نرم افزار منبع باز وجود دارند که ما معمولا برای مصارف روزانه از آن ها استفاده می کنیم.

ادامه مطلب: نرم افزار Open Source (منبع باز) چیست ؟



:: موضوعات مرتبط: آموزش تخصصی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 324

چگونه ماوس بی سیم را به لپ تاپ متصل کنیم؟

 

دقت کردید از وقتی لپ تاپ ها آمده اند چقدر زندگی راحت تر شده ، حداقل از این همه سیم کشی که کامپیوترهای خانگی دارد راحت شدیم فقط یک سیم شارژر دارد که به آن وصل می شود. در حال حاضر هم نسل جدید ماوس ها و کیبورد هایی وارد بازار شده که بدون سیم (Wireless) هستند و به راحتی هم قابل استفاده و قابل حمل و نقل هستند و برد بیشتری هم دارند.

 اگر شما همیشه مسافرت می روید و مجبورید که همه جا از لپ تاپتان استفاده کنید، ماوس بی سیم (Wireless) بهترین وسیله ی جانبی است. من در این مقاله به شما می گویم که چطوری ماوس بی سیم را به لپ تاپتان وصل کنید.

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، و وسایل جانبی کامپیوتر را طوری می سازند که بدون سیم کار کنند. بهترین وسیله برای کسانی که همیشه مسافرت می کنند و از لپ تاپ استفاده می کنند ماوس بی سیم است. البته از این ماوس برای کامپیوترهای رومیزی هم استفاده می شود که به شما کمک می کند که همیشه میزتان بدون سیم و مرتب باشد. ماوس بی سیم هم مثل بقیه وسایل بدون سیم کار می کند، سیگنال های فرکانس رادیویی را به یک دستگاه فرستنده و گیرنده می فرستد و می گیرد.

ادامه مطلب: چگونه ماوس بی سیم را به لپ تاپ متصل کنیم؟



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 303

چگونه اطلاعات را هارد به هارد کنیم؟

 

بعضی اوقات می خواهیم برای محکم کاری اطلاعات مهم و ضروری را روی یک هارد دیگر هم ذخیره کنیم یا این که از اطلاعاتی که روی یک هارد دیگر است خوشمان می آید و می خواهیم آن ها را داشته باشیم ولی با CD یا DVD و یا فلش و چیزهای دیگر به خاطر حجم محدودی که دارد نمی شود.

به همین علت مجبوریم هارد به هارد کنیم. اگر می خواهید این کار را به درستی انجام دهید باید خیلی حواستان را جمع کنید و دقت داشته باشید. کامپیوترها معمولا یک هارد دیسک دارند.

اول برای پارتیشن های موجود در هارد دیسکتان اسم مخصوص بگذارید. برای انجام این کار My Computer را باز کنید و روی پارتیشن کلیک راست کنید.

گزینه ی Properties را انتخاب کنید. حالا در پنجره ای که باز شد، نام پارتیشن را عوض کنید.

ادامه مطلب: چگونه اطلاعات را هارد به هارد کنیم؟



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 271

یک رایانه درابعاد کوچک است حدود  W) x 135(D) x 25(H)mm ,~ 450g) که تمامی قابلیتهای یک رایانه را درخود جای می دهد و به عنوان رقیب اصلی رایانه های رومیزی معمولی می باشد.علت نامگذاری این رایانه به این نام این است که NetTop از دو کلمه نت (Internet) و تاپ (Desktop) به معنای میزکار تشکیل شده است.

درمقایسه با رایانه های معمولی نت تاپ ها نه تنها کوچکتر ارزانتر و سبکترند بلکه مصرف برق به مراتب کمتری هم دارند. یک نت تاپ در حدود 23 وات برق مصرف می کند.

نت تاپ را میتوان در پشت مانیتورهایتان نصب کنید که به نسبت کیس های بزرگ امروزی فضای کمتری را اشغال می کند البته میتوان آنها را با استفاده از پایه روی میز قرارداد.

NetTop ها از لحاظ سیستم خنک کننده به دو بخش عمده دسته بندی می شوند. دسته اول در قسمت تهویه خود دارای فن و دسته دوم که فاقد فن هستند ازفناوری هوای خنک استفاده می کنند ، این قابلیت باعث شده که NetTop به عنوان یکی از کم صداترین تجهیزات فن آوری اطلاعات در منازل و دفاتر کار و شرکت ها مطرح شوند.

ادامه مطلب: نت تاپ چیست؟



:: موضوعات مرتبط: آموزش عمومی کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 279

 یکی دیگر از نرم  افزارهای مدیریت فونت می باشد که شما توسط آن می توانید اغلب اقدامات  پرکاربرد در کار با فونت ها مانند نصب فونت جدید، حذف، بارگذاری فونت ها (load)، خالی کردن، مقایسه نمودن، پیش نمایش و ... را که ممکن است در  مدیریت فونت های سیستم خود نیاز داشته باشید، مدیریت کنید. X-Fonter از  انواع فونت های TrueType, OpenType, Postscript Type 1, Raster, Vector پشتیبانی می کند و به عنوان یک نرم افزار پیشرفته و قدرتمند مدیریت فونت می تواند برنامه ای بسیار مفید برای طراحان وب، هنرمندان گرافیک و کسانی که  به فونت اهمیت زیادی می دهند، باشد. این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است و شما به سرعت می توانید فونت های مورد نظر خود را را پیدا کنید، نحوه نوشتاری هر فونت را مشاهده و از آن استفاده کنید. این برنامه همچنین  امکان ایجاد فایل های ۳ بعدی را نیز می دهد که می توانید از آنها در صفحات  وب و یا در ایمل ها استفاده کنید

قابلیت های نرم افزار X-Fonter :

  • پشتیبانی از فونت های TrueType, OpenType, Postscript Type 1, Raster و Vector
  • سازماندهی فونت ها در گروه های مجزا
  • پیش نمایش و استفاده از فونت بدون نصب
  • نصب و یا حذف فونت های True type
  • امکان جستجوی سیستم برای یافتن فونت ها
  • امکان اعمال فیلتری مشخص برای نمایش فونت ها
  • سفارشی سازی رنگ، استایل و سایز فونت
  • دارای نقشه کاراکتر (ASCII و یونیکد)
  • ویرایش گر تصویر
  • رابط کربری ساده
  • چاپ فونت ها
  • مقایسه فونت ها در پنل دوتایی
  • امکان ایجاد فایل های 3 بعدی
  • و ...


:: موضوعات مرتبط: دانلود..گرافیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
ن : سجاد نصیری
ت :
.

نرم افزار مدیریت فونت FontExpert به منظور مدیریت و پیش نمایش تمام فونت های شما (نصب شده یا نصب نشده) ابزار مفیدی بشمار می آید. FontExpert بدون توجه به محل قرار گیری فونت ها (سی دی، هارد دیسک، حافظه های فلش و ...) لیستی از مجموعه فونت های موجود را برای شما فراهم می کند تا پیش نمایشی از کلیه فونت های خود داشته باشید و به راحتی بتوانید فونت مورد نظر خود را مورد استفاده قرار بدهید. این نرم افزار علاوه بر امکاناتی نظیر مدیریت و دسته بندی فونت ها قادر است بصورت خودکار فونت های خراب و ناقص را شناسایی کرده و نمایش دهد.

قابلیت های نرم افزار FontExpert :

  • مدیریت کامل فونت های سیستم
  • پشتیبان گیری از فونت ها
  • امکان حذف و یا غیر فعال کردن فونت ها
  • تشخیص خودکار فونت های خراب و بهینه کردن آن ها
  • پیش نمایش تمامی فونت های موجود در سیستم با همه جزئیات از قبیل نوع، اندازه، سازنده و..
  • دسته بندی فونت ها با ایجاد کتابخانه ای از فونت ها
  • بررسی پیغام های خطای ناشی از فونت ها
  • پیش نمیش و اضافه کردن فونت ها با جستجوی دیسک های محلی و درایوهای شبکه
  • امکان خروجی گرفتن از فونت ها به عنوان تصویر و صفحه وب (HTML) با تنظیمات دلخواه
  • و ..

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود..گرافیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 252
ن : سجاد نصیری
ت :
.

 به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی  برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری  آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت  باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین  ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم  افزار افزوده شده است. تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما اجازه می دهد تا  هزاران کاراکتر را ظرف چند ثانیه ایجاد کنید و تولید هوشمند کامپوزیت های FontCreato به شما اجازه تولید اتوماتیک طرح کلی برای بیش از 2200 کاراکتر  را خواهد داد .

 قابلیت های نرم افزار High-Logic FontCreator Pro :
  • ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType
  • طراحی مجدد کاراکترهای موجود
  • افزودن کاراکترهای از دست رفته
  • تبدیل تصاویری مانند لوگو ها به طرحی برای کاراکترها
  • ویرایش و تولید مجدد نام فونت ها
  • تعیین نگاشت های کاراکترها
  • تصحیح فونت هایی که نمایش نادرستی دارند
  • امکان وارد کردن، تولید، اصلاح و پاک سازی Kerning Pairs
  • افزودن یا اصلاح بیش از دو هزار Composite Glyphs
  • تغییر شکل فردی glyphs یا تغییر شکل کامل فونت (مانند ساختن نسخه Bold یک فونت)
  • استخراج فونت های TrueType از مجموعه های TrueType
  • پیش نمایش فونت ها قبل از نصب
  • نصب فونت ها در ویندوز
  • و ...
 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود..گرافیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 261
ن : سجاد نصیری
ت :
.

یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی است که هدف آن نمایش تمام فونت هایی که به روی ویندوز خود نصب کرده اید میباشد. نرم افزار لیستی از فونت ها را در اختیار شما قرار میدهد و امکان مشاهده پیش نمایش فونت ، نمایش فونت های مشابه و جستجو در فونت ها و امکان فیلتر کردن جستجو بر اساس نام ، نوع و .. را نیز میدهد.Suitcase Fusion اطلاعاتی طبقه بندی شده از فونت ها مانند : نام ، نسخه ، نوع ، فرمت و .... در اختیار شما قرار میدهد.
نرم افزار امکان مقایسه 2 فونت را در 2 پنل کنار هم به شما میدهد و شما میتوانید فونت ها مورد علاقه خود را در نرم افزار انتخاب و جدا کنید.
پشتیبانی از فونت های WebINK و فونت های گوگل و نصب خودکار پلاگین در نرم افزارهای Adobe Creative Suite و QuarkXPress ، وجود بخش FontDoctor برای نمایش فونت های معیوب و ... برخی از قابلیتهای این نرم افزار قدرتمند میباشد.

 
 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود..گرافیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
ن : سجاد نصیری
ت :
.

نرم افزاری  کاربردی و مفید برای مدیریت و نمایش فونت های ویندوز می باشد که با بهره  گیری از این نرم افزار می توانید بر روی تمامی فونت هایی که بر روی سیستم  نصب کرده اید مدیریت کنید، این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد تا پیش  نمایش فونت ها را مشاهده کنید و تمامی حروف و اعدادی که توسط این فونت  پشتیبانی می شود را قبل از تایپ کردن مشاهده کنید و این امر سبب می شود تا  دیگر برای تایپ کردن زمان زیادی را به جستجوی فونت مورد نظر صرف نکنید،  همچنین این نرم افزار امکان اضافه کردن فونت به سیستم شما را می دهد و  کافیست فونت هایی را که می خواهید در سیستم داشته باشید در برنامه بارگذاری کنید و سپس با یک کلیک همه آنها را نصب کنید



:: موضوعات مرتبط: دانلود..گرافیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
ن : سجاد نصیری
ت :
.

خالق بزرگ خلاقیت به ما اعطا کرده است. پیشکش ما نیز به او به کار بردن آن خلاقیت
است

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

لطفا شکیبا باشید تا فایل لود شود



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
ن : سجاد نصیری
ت :
.

دوستان عزیز  براتون یه خلاقیت دیگه در نظر گرفتم که شما باید خودتون ماشین ها رو رنگ کنید و لذت ببرید فقط شاید2 دقیقه منتظر بمانید تا لود بشه وبعد شروع کنید

قابلیت ریست ویا رنگ آمیزی دوباره رو داره

موفق باشید

درضمن لینک به هیچ سایتی نیست میتونید به آدرس بار دقت کنید

برای شروع روی عبارت زیر کلیک کنید

web33nasiri.swf



:: بازدید از این مطلب : 233
ن : سجاد نصیری
ت :
.

با استفاده از Internet Business Promoter 12.0.4 Business Edition  که برنده بیش از 20 جایزه برتر معتبر می باشد جهت معرفی وب سایت های خود در موتور های جستجوی گوگل یاهو و ام اس ان و سایر موتور های جستجو کاربرد دارد.
ویژگی های این نرم افزار:

  • Top 10 Ranking Optimizer: مقایسه وب سایت شخصی شما با بهترین سایت های موجود در موتورهای جست و جو
  • آنالیز کردن  صفحه شخصی شما  بر اساس عنوان صفحه ,ساختار آن , لینک های موجود در آن و ….
  • ارایه گزارش با تمام جزییات به زبان انگلیسی برای تغییر وب سایت خود و حضور در جمع بهترین سایت های موجود در اینترنت
  • امکان اضافه کردن صفحه شخصی با مشخصات خود به موتورهای جستجوگر با استفاده از این نرم افزار

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 251
ن : سجاد نصیری
ت :
.

نرم افزاری است که اسکریپت ها و وبسایت های شما را اسکن میکند و اگر مشکلی در مقابل باگ های SQL Injection, XSS و ... بود سریعاً به شما اطلاع میدهد. امروزه تقریبا 70 درصد سایت های اینترنتی باگ و راه های نفوذ دارند بدون آنکه خودشان اطلاعی داشته باشند. شما هم اگر صاحب وبسایت و یا وبلاگی شخصی هستید میتوانید با استفاده از این نرم افزار قدرتمند سایت خود را اسکن کنید و در صورت وجود هر گونه راه نفوذ و یا باگ در سایت، راه حل و روش برطرف کردن آن را از طریق همین نرم افزار مطالعه کرده و به رفع مشکل بپردازید .

قابلیت های نرم افزار Acunetix Web Vulnerability Scanner :

  • تکنولوژی AcuSensor
  • اسکنر تمام اتوماتیک برای تست وبسایت های Ajax و Web 2.0 applications
  • پشتیبانی از صفحات دارای CAPTHCA و نیازمند پسورد
  • دارای فاکتور های گزارش دهنده بسیار زیاد نظیر VISA PCI
  • ابزارهای تست penetration قدرتمند مانند HTTP Editor وthe HTTP Fuzzer
  • قابلیت اسکن هزاران صفحه به طور همزان و پر سرعت
  • قابلیت اسکن قدرتمند وبسایت ها برای یافتن باگ های SQL injection و Cross site scripting
  • اسکن پورت سرور و یافتن مشکلات امنیتی سروری که سایت روی آن میزبانی میشود
  • دارای خزنده هوشمند با قابلیت پیدا کردن نوع وب سرور و اسکریپت
  • قابلیت اسکن سایت هایی با محتوای flash , SOAP  و AJAX
  • و ...
 


:: موضوعات مرتبط: ابزار وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
ن : سجاد نصیری
ت :
.

 فایلهای فلش به عنوان یکی از محبوب ترین فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در گوشه و کنار اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیتشان افزوده می شود.برای مشاهده ی هر چه بهتر این فایلها نیز کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده اس

 

  • نسخه 4x قابل نصب به روی اندروید نسخه 4 به بالا
  • نسخه 2x قابل نصب به روی اندروید نسخه 2 به بالا

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بدو بدو دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 286
ن : سجاد نصیری
ت :
.

 نام نرم افزاري پر قدرت در زمينه مديريت دانلود ها و دريافت فايل ها از اينترنت با حداکثر سرعت مي باشد كه نسخه ي جديد آن با امكانات بسيار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاري چند منظوره با قابليت دانلود File ها به صورت تکي و گروهي (چند لينکي) از سايت هاي Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اينترنتي کاربران است. قابليت زمان بندي تعبيه شده در اين نرم افزار براي شروع دانلود و اجراي فايل ها و يا قطع ارتباط اينترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فايل از اينترنت را بر مي دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام مي دهد! از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار مي توان به ضبط و دريافت فايل هاي صوتي و تصويري كه به صورت Online پخش مي شوند و همچنين دريافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانايي Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتي براي اين نوع فايلها نام برد!! به گفته ي سايت سازنده، HiDownload مي تواند تا 500% سرعت دريافت را افزايش دهد

قابليت هاي نرم افزار HiDownload Platinum :

  • پشتيباني از همه فرمت هاي صوتي مانند Windows Media و  Real Audio and Real Video و QuickTime و Flash Video (FLV)  و Streaming MP3
  • پشتيباني از پروتكل هاي HTTP ، FTP ، MMS / MMST / MMSU ، RTSP ، PNM
  • سازگاري با مرورگرهاي اينترنت اكسپلورر ، فايرفاكس ، نت سكيپ و اپرا و گوگل كروم
  • ساپورت متا فايل هاي ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls, ...
  • تسريع در دانلود فايل ها با تقسيم كردن آنها به چند تكه
  • توانايي Resume كردن لينك هايي كه اين قابليت را دارند
  • پشتيباني از سايت هاي rapidshare و ...
  • قابليت ضبط ويديو ها و صداهاي آنلاين
  • قابليت زمان بندي براي دانلود مشخص
  • پشيباني از كوكي ها
  • تغيير نام به صورت خودكار

 

همچنين توسط نرم افزار مديريت فايل هاي فشرده اي كه در خود دارد مي توان انواع فايل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتويات آن دسترسي پيدا کرد! HiDownload داراي يك موتور جستجو براي جستجوي MP3 در اينترنت مي باشد كه كمك زيادي به كاربراني كه به موسيقي علاقه دارند مي كند. دسته بندي Category قدرتمند دروني اين نرم افزار باعث مي شود عمليات دانلود و دسته بندي فايل ها سريع تر انجام گرفته و مشكل پيدا كردن فايل ها پس از دانلود برداشته مي شود.



:: موضوعات مرتبط: مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
ن : سجاد نصیری
ت :
.

 نرم افزاری برای مانیتورینگ شبکه که امکان بررسی اتصال IP هاست بر روی  اینترنت و شبکه را میدهد، این نرم افزار به صورت دائم از طریق چک کردن پورت های TCP یا HTTP به سرور مورد نظر یا دیگر دستگاه های شبکه (روتر ها) درخواست ارسال کرده و هر زمانی که سرور در دسترس نباشد به شما اطلاع می  دهد. این نرم افزار قادر به بررسی IP و نمایش اطلاعات تغییر یافته روی برخی از کامپیوترها، دسترسی و مشاهده پوشه های مشترک شده، باز کردن وب سایت و FTP، گرفتن پینگ، Trace Rout و ارسال پیام، تولید وضعیت فایل وارد شده به  سیستم و ... می باشد

قابلیت های نرم افزار Veronisoft IP Net Checker :

  • امکان چک کردن 70 آی پی
  • چک کردن PING، TCP، HTTP
  • اعلام اطلاعیه ها بصورت صوتی و بصری
  • اجرای اقدامات سفارشی (دستورات، برنامه های کاربردی، فایل های BAT) در تغییر وضعیت
  • گزینه های ورود به فایل متنی و یا ورود به سیستم وضعیت CSV
  • و ...
 


:: موضوعات مرتبط: ابزار شبکه , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
ن : سجاد نصیری
ت :
.

ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش کدهای PHP ،HTML ،CSS ،javascript به صورت دستی  همراه با خطایابی PHP می باشد. Code Lobster PHP Edition نرم افزاری  قدرتمند با استفاده بسیار آسان جهت ساخت و ویرایش فایل های PHP ،HTML ،CSS ،javascript با پشتیبانی از دروپال، جوملا، وردپرس، فیس بوک، Smarty  template engine ،JQuery library می باشد. با نرم افزار Codelobster PHP  Edition دیگر نیاز نیست تمامی دستورات زبان پی اچ پی را حفظ باشید. این نرم افزار شبیه به نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی به شما کمک  خواهد کرد و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می  نماید و همچنین کد های نوشته شده را تست می کند. قابلیت نشان دار کردن و  تکمیل خودکار پیشرفته کدهای PHP, HTML, javascript و CSS، دیباگر php قدرتمند، اعتبار سنجی کد، مدیریت SQL و … امکانات دیگری است که این نرم  افزار در اختیار شما قرار می دهد

قابلیت های نرم افزار CodeLobster PHP Edition Pro  :

  • قابلیت نشان دار کردن کد PHP ،HTML ،javascript ،CSS
  • پشتیبانی از دروپال، وردپرس، جوملا، Smarty, JQuery, CodeIgniter, HTML, CSS, javascript, CakePHP, Facebook, Symfony, Yii
  • توانایی خطایابی PHP
  • نظارت بر کد HTML
  • دارای نوار ابزار HTML
  • تکمیل اتوماتیک CSS، HTML، javascript
  • کامل کردن خودکار و پیشرفته PHP
  • قرار دادن توضیحاتی که با نگه داشتن ماوس بر روی اشیا مختلف ظاهر می شوند
  • مدیریت پروژه
  • مدیریت SQL
  • اعتبارسنجی کدهای HTML، CSS، PHP
  • بازرسی کدهای HTML، CSS
  • امکان مشاهده پیش نمایش در مرورگر
  • توانایی جستجوی طرح با استفاده از کلیدهای میانبر فایل ها
  • دارای مرورگر فایل با پشتیبانی FTP
  • قابلیت انتخاب محتوا درون بلوک جاری
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
  • و ...

 

پلاگین های پیش فرض نصب شده بر روی این نرم افزار عبارتند از :

  1. پلاگین CakePHP
  2. پلاگین CodeIgniter
  3. پلاگین Drupal
  4. پلاگین Facebook
  5. پلاگین JQuery
  6. پلاگین Joomla
  7. پلاگین Smarty
  8. پلاگین Symfony
  9. پلاگین WordPress
  10. پلاگین Yii
 


:: موضوعات مرتبط: ابزار وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 287
ن : سجاد نصیری
ت :
.

یک ویرایشگر XML، دیباگر  XSLT/XQuery و پروفایلر با پشتیبانی کامل از  یونیکد است. شما با کمک این نرم افزار می توانید فایل های Html ،txt ،xml و ... را ویرایش کنید. این نرم افزار زمانی به شما کارآیی خود را بیشتر نشان می دهد که شما صاحب یک سایت باشید و بخواهید فایل های مپ خود که دارای خطا هستند را ویرایش کنید. این نرم افزار  می تواند XML, XSL, XQUERY, FO,  XSD, RNG, RNC, DTD, Schematron, WSDL را خطا گیری کرده و ارورها را به شما نشان بدهد تا بهتر بتوانید آن ها را ویرایش نمایید

قابلیت های نرم افزار Oxygen XML Editor :

  • ویرایشگر XML ویژوال
  • ویرایش فایل های Html ،txt ،xml و ...
  • خطاگیری از فایل های XML, XSL, XQUERY, FO, XSD, RNG, RNC, DTD, Schematron, WSDL
  • پشتیبانی کامل از یونیکد
  • پشتیبانی از XPath (یک زبان برای پرداختن به بخش های خاصی از یک سند XML است)
  • پشتیبانی از XInclude که یک استاندارد برای ایجاد اسناد XML از قطعات کوچکتر است
  • XML Outliner
  • ویرایشگر XML هوشمند
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
  • و ...
 


:: موضوعات مرتبط: ابزار وب مستر , ,
:: بازدید از این مطلب : 355
ن : سجاد نصیری
ت :
.

شمع هارو باید روشن کنیم

برای روشن کردن شمع ها بر روی کلمه کبریت کلیک کنید

وبعد در صفحه جدید برروی فیتیله شمع ها کلیک کنید

حالا همه شمع ها روشن هستند

شمع ها رو خاموش کنید بعد برید زشته سایت خودتون آتیش میگیره

باکلیک دوباره بر روی شمع ها خاموش میشنخنده

نظریادتون نره

دوستان عنوانی که برای رنگ آمیزی بود فقط صرفا برای این بود که  فایل های که جون دارند یعنی متحرک هستند

تو محیط وب ببینیم( ازتون عذرخواهی میکنم )آرام

سعی میکنم فایل های قشنگتری رو آماده کنم  برای جلب رضایت شما عزیزان

بابت نظراتتون بی نهایت ممنونم



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 300
ن : سجاد نصیری
ت :
.

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند  در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برخی ویژگی های نرم افزار FlashFXP :

  • امکان استفاده از حداکثر سرعت در آپلود و دانلود.
  • امکان تبادل فایل میان دو سایت (FXP)
  • پشتیبانی کامل از Drag & Drop.
  • امکان اعمال زمان بندی در آپلود و دانلود فایل ها.
  • امکانات گسترده برای کار بروی فایل ها و فولدر ها.
  • سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز.


:: موضوعات مرتبط: مدیریت FTP , ,
:: بازدید از این مطلب : 253
ن : سجاد نصیری
ت :
.

 یکی از پروژه‌ های بخش تولید Microsoft Server است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت Email، تماس ها، تقویم را فراهم میکند و میتوان از ابزارهایی  مانند Microsoft Office Live Communications Server برای پیام رساندن فوری  از آن استفاده کرد، از جمله کاربردهای فراوان Exchange Server قابلیت راه  اندازی Public Folder به منظور به اشتراک گذاری ایمیلهای دریافت و ارسال  شده توسط کابران است. نکته مهم قابلیت تعیین دسترسی کاربران جهت خواندن و  یا پاک کردن و ساختن نامه‌ ها و فولدر هاست به صورتی که یک کاربر فقط  بتواند ایمیلهای خودش یا دیگران را بخواند و پاک کند. از دیگر نکته‌ های  قابل بحث قابلیت اتصال چند سرور به یکدیگر و دسته بندی کابران است

توضیحات :



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ایمیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 255
ن : سجاد نصیری
ت :
.

نرم افزار The Bat Professional 6.3.2 یک کلاینت برای نامه های الکترونیکی با پشتیبانی ازحسابهای کاربری POP3  چندگانه، Multithreading بصورت دقیق، استاندارهای MIME  و Uuencode، فایلهای چندرسانه ای، قالبهای پیغام، حداقل نمودن به System Tray، هشدار در هنگام دریافت پیام، صدور مجوز APOP  ، و PGP می باشد که با دارا بودن تمامی مزیتهای اصلی و کاربردی، قابلیتهایی را ارائه می نماید که باعث می شود بتوانید از ارسال ایمیل و مدیریت آن تجربه ای ساده ولذت بخش و کاملا جدید داشته باشید. البته تمامی این قابلیتها بصورت کامل با سیستم عامل ویندوز همخوانی داشته و با آن سازگار می باشد. همچنین در این نرم افزار ویرایشگری سریع و ساده خواهید یافت که از ویژگی های همچون، پررنگ نمودن متن و نیز توزیع کننده ایمیل برای مدیریت پیام ها برروی سرور به وبی پشتیبانی می نمایند. بعلاوه، این نرم افزار اولین و تنها کلاینت ایمیلی است که برای ویندوز ویستا توسط شرکت مایکروسافت به رسمیت شناخته شده است

قابلیتهای نرم افزار The Bat! Professional:

  • مدیریت حجم عظیمی از نامه های الکترونیکی
  • محافظت در برابر هرزنامه ها
  • مرتب نمودن نامه های اداری هوشمند
  • قابلیت اتصال به Microsoft Exchange
  • سیستم فیلترینگ مرتب نمودن هوشمند موسوم به Smart Sorting Office برای پردازش نامه های دریافتی
  • قالب های دستی برای پیام علاوه برپشتیبانی از امضا
  • سیستم ذخیره وتهیه نسخه پشتیبانی داخلی
  • استفاده از قالبهای سریع برای صرفه جویی در زمان تایپ نمودن شما
  • نگه داری پیام برای جلوگیری از حذف تصادفی پیام های با ارزش
  • رمزنگاری قدرتمند برمبنای استاندارد OpenSSL
  • سیستم تبادل اتصال  سرورهای مایکروسافت با استفاده از پروتکل MAPI
  • و..


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ایمیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 320
ن : سجاد نصیری
ت :
.



:: بازدید از این مطلب : 220
ن : سجاد نصیری
ت :
.



:: بازدید از این مطلب : 215
ن : سجاد نصیری
ت :
.

آيا به دنبال اسرار فتوشاپ هستيد ؟ آيا زبان خارجيتان آنقدر قوي نيست كه  آموزش هاي خارجي را متوجه بشويد ؟ آيا دوست داريد يك طراح حرفه ايي بشيد ؟  اولين نسخه از مجموعه آموزش هاي فارسي فتوشاپ ( حارك گرافيك ) مشكل شما را  حل كرده است.
حارك گرافيك تمام سعي خود را بر آن داشته تا بتواند ويديو آموزش هايي مطابق با اصول و ارف جامعه ايراني ايجاد كند تا تمامي مردم فارسي زبان بتواند از آموزش هاي فارسي اين مجموع نهايت استفاده رو ببرند ، در اين مجموعه با  حميدرضا كاظمي همراه ميشويم تا در سه فصل اصول ، ترفند ها ، ريزه كاري هاي  مربوط به بعضي از طراحي ها را ياد بگيريم و از انها در طراحي هاي خود  استفاده كنيم

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )


:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
ن : سجاد نصیری
ت :
.

در اين آموزش ياد خواهيد گرفت كه چطور عكس مورد نظر خود را در متن قرار دهيد ، در اين آموزش نسبتا ساده اما پركاربرد با يادگيري چند ترفند ساده براحتي قادر خواهيد بود عكس خود را در درون تكست موجود قرار دهيد.زمان تقريبي اين ويديو آموزش فارسي سه دقيقه مي باشد.



:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 244
ن : سجاد نصیری
ت :
.

در اين آموزش با آشنايي بيشتر با ابزار گرادي آنت ( Gradient ) و يادگيري چند نكته در مورد اين ابزار شروع به طراحي و پياده سازي رنگين كمان مي كنيم . يك آموزش جالب و زيبا كه بسياري از دوستداران طراحي به دنبال اون بودن و حالا شما مي توانيد از اين سايت اين اموزش تصويري رو دانلود كنيد



:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
ن : سجاد نصیری
ت :
.

بسياري از افراد هستند كه دوست دارند عكس هاي شخصي خود را با كمي افكت و  تنظيمات نور در معرض ديد عموم قرار دهند در اين آموزش حميدرضا كاظمي به اين موضوع مي پردازد و قسمتي از تنظيمات نوري در فتوشاپ رو به شما ياد ميدهد  تا هركس بتواند عكس هاي خودش را براحتي يك اديت كوچك اما زيبا كند ، در اين آموزش با تكيه بر تنظيمات نور در قسمت لايه هاي فتوشاپ مي توان اديت هاي  زيبايي براي عكس هاي شخصي بدست اورد



:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
ن : سجاد نصیری
ت :
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی